שמלה יפה אף פעם לא מגיעה לבד. בשביל להשלים הופעה לא פחות ממהממת, עלינו להתאים גם תיק, נעליים ועוד כמה דברים קטנים. אך אם ישנו פריט אחד שאותו ללא ספק הכי חשוב להצליח להתאים, זה כמובן יהיה התיק איתו תגיעי לאירוע המיועד. כולנו יודעות שגם שמלה מושלמת יכולה לעלות וליפול על התאמת שאר ההופעה כולה. במאמר הבא, תלמדי כיצד תוכלי לשלב את התיק יחד עם השמלה המושלמת.

איך לשלב שמלה עם תיק אופנתי?

שילוב של שמלה עם תיק אופנתי דורש מאיתנו לשים לב לכמה עקרונות חשובים מאוד עוד לפני שהחלטנו על הצבע הנבחר. כפי שאנחנו כבר יודעות, אין דבר כזה ‘יותר מידי תיקים’ ואין אירוע שאין לו תיק תואם. לפני שאתן שוברות את הראש ואת הרגליים במסע חיפוש אחר התיק המושלם, אלו העקרונות הבסיסיים שיכוונו אתכם אל התיק הנכון:

  • סוג האירוע – כמובן שלסוג האירוע תהיה השפעה ישירה על סגנון התיק איתו תבחרי ללכת. אם מדובר באירוע צהריים קג’ואלי וקליל, כנראה שההופעה תהיה יותר קלילה וצבעונית. אך אם מדובר באירוע חגיגי ואלגנטי התיק הנבחר יגיש מראה קלאסי שלא משתמע לשתי פנים. 
  • הדפסים מסוימים – ישנה הנחה רווחת שאם השמלה שבחרת ללכת איתה תהיה עם הדפס פסים או בעצם כל הדפס אחר, גם התיק צריך להציג את אותו ההדפס. בחירה זו תהיה שגויה ולרוב אפילו יכולה לחבל בהופעה כולה. אך אם תבחרי תיק עם הדפס הפוך (פסים לעומד נקודות) או שמא בתיק חלק, תהיה להופעה שלך אמירה שיקית ונועזת ביותר. 
  • סוג הבד – כפי שלבד בשמלה שתלבשי ישנה חשיבות גדולה, כך גם לסוג הבד ממנו יהיה עשוי התיק התואם שתחליטי להגיע איתו. פה תמיד כדאי לסמוך על האינסטינקט הראשוני שלך, הרי לא תלכי עם תיק מבד ג’ינס יחד עם שמלה מבד משי. אך ישנם לא מעט סוגי בדים שישמחו להשתלב באותה הופעה.

ישנם כמובן עוד עקרונות מנחים בבחירת תיק תואם לשמלה מושלמת, אך אחת השאלות שיעסיקו אתכן יותר תהיה בנוגע לצבע התיק וחשיבותו בהופעה. ללא ספק, שילוב של התיק עם השמלה תהיה הכרחית ונבונה. בחרו את השילוב המתאים ביותר, התייעצו עם מומחי אופנה, ואפילו כמה חברות טובות.

האם צבע התיק והשמלה צריכים להתאים?

כשמדברים על התאמת צבעים הדעות לעד יהיו שנויות במחלוקת, הרי באופנה כמו באומנות, אין חוקים נוקשים וקבועים מראש. אנחנו יכולות לראות כי לא מעט נשים יעדיפו ללכת על צבעים מנוגדים כשמדובר בשמלה ותיק. זו תהיה אמירה יותר נועזת, ואם עושים את זה טוב, גם שיקית בטירוף. 

למשל, נוכל למצוא לוק קיצי, קליל ויומיומי המציג שמלה צהובה וזוהרת כשלצידה יתנדנד לו תיק בצבע תכלת או כחול. בבסיס אלו צבעים שלא נחשבים “מתאימים” במידה המושלמת, אבל ברגע שעושים את זה טוב (עם לק בצבע מקשר או אקססוריז אחרים), זה יכול להיות דווקא הלוק שיעלה אותך על הגל.

לסיכום, כשזה מגיע לאופנה והתאמת פרטי לבוש, ישנם קווים מנחים אך בסוף מה שיראה עליכן הכי טוב – יהיה הלוק שפשוט יצעק את האופי והאמירה האופנתית שלכן! עכשיו אחרי שיש לכן את הבסיס, כל שנותר הוא רק להדהים את כולם. בחרו בשילוב הנועז ביותר, המתאים, והמותאם ביותר עבורכן.

מוגש באדיבות אתר שופסטיק שמלות ערב

0
    0
    עגלת קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות