בשנים האחרונות חל מהפך משמעותי בנראות של גברים רבים כאשר הם יוצאים מדי יום לעבודה שלהם. כאנשי עסקים הם דוגלים בנושא של הסטייל גברי – שעון ארנק ותיק וכך ההופעה שלהם נראית מאד מרשימה ולא אחת היא גם מסייעת להם בניהול העסקים שלהם.

השעון כסמל ססטוס 

אף על פי שכל אדם צמוד לטלפון הסלולרי שלו שבו אפשר לראות מה השעה, גברים רבים אוהבים מאד לענוד שעון יד איכותי על יד שמאל. השעון הפך כבר מזמן לסמל סטטוס ולכן לגברים רבים יש כמה שעונים בביתם והם עונדים בכל פעם שעון אחר כדי ליצור התאמה הן לביגוד שלהם והן לרמה של המפגש העסקי.

כאשר מדובר בפגישה חשובה שהיא ראשונה או פגישה מכרעת בנושאים מסוימים, העובדה שאחד מאנשי העסקים עונד שעון יוקרתי משפיעה על אנשי העסקים שנפגשים אתו. הם מודעים לעלות של דגם זה או אחר וברור להם שמדובר באיש איכותי ועמיד. 

קנייה של שעון יוצא דופן 

ההיצע של השעונים הוא עצום וכל גבר רוכש שעון באמצעות חנות שעונים או באמצעות אתר אינטרנט מוביל שלהם. במקרים רבים הגברים רוכשים שעוני יוקרה של מותגים מובילים. השעונים הללו מיוצרים במפעלים מעבר לים, אשר מקפידים מאד על ייצור איכותי תוך ביצוע בקרת איכות ייחודית. 

אפשר לרכוש שעונים עם חוליות בגדלים שונים בצבעי זהב, כסף, שחור, או רוז גולד. לחלופין גברים רבים רוצים לשמור על סטייל ולכן רוכשים שעוני יד קלאסיים ועדינים עם רצועה מבד או מעור. בשתי האופציות הלו אפשר להחליף בקלילות את הרצועה בכל עת וכך להתאים את הגוון של הרצועה ללבוש היומי ובדרך זו יוצרים מראה מושלם ומאד מכובד.

הנראות הכללית של כל גבר 

מעבר לנושא המוקפד של השעון החדשני, דברים מקפידים מאד גם ללכת עם תיק עור איכותי שהוא בגודל הנחוץ להם. בדרך כלל הם מניחים בתוכו את המחשב הנייד ואת המסמכים הנחוצים להם. האפשרויות הן של תיקים מעור בטיב מעולה במגוון צבעים כמו שחור או חום, עם ידית נשיאה נוחה. 

להשלמת המראה הקלאסי, כל גבר מחליף מעת לעת את הארנק שלו כדי שהוא נשחק וצבעיו כבר אינם נראים במיטבם. ההעדפה של הגברים היא לרכוש ארנק מעור שיש בו נוחות מקסימלית הכוללת חריצים עבור כרטיסי האשראי, מקום לכסף מזומן וגם לכסף קטן. הארנקים החדישים הם קומפקטיים ונוח מאד להניח אותם בכיס הקדמי או האחורי של המכנסים. 

מתנות לגברים 

כיוון שהסטייל האהוב על הדור החדש של אנשי העסקים הוא תיק, ארנק ושעון אפשר להשלים לכל אחד מהם את הפריט שנחוץ לו. כל גבר יאהב מתנות מסוג זה שישלימו עבורו את הנראות האופטימלית כמו שעון חכם בעל מדדים חשובים לכל עת. 

0
    0
    עגלת קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות