כל אירוע הוא הזדמנות לחגיגה אופנתית. מוזמנת לגבש את הטוטאלוק שלך באמצעות בחירת האאוטפיט המושלם בהתאם לאופי האירוע, הלוקיישן הנבחר, תנאי מזג האוויר ולא לשכוח אביזרים משלימים. אקססוריז שמוסיפים את הנגיעה הנכונה ומקפיצים כל הופעה.
לתכשיטים וארנקים יש כוח בהענקת טוויסט ססגוני, זריקת צבע, ייחוד על רקע של כל לוק. בין אם הוא מודרני מתוחכם או וינטאג’, תמצאו תמיד את התכשיטים והארנקים שיתמזגו בהרמוניה עם המראה או יצרו את הניגוד המבוקש ליצירת אפקט מעניין.
כיצד בוחרים את האקססוריז המתאימים לאירועי ערב? בין אם מדובר ביציאה לדיסקוטק או מסיבה, או אולי לקולנוע, אירוע רשמי או מסעדה. המלצות לחיבורים אופנתיים שאסור לפספס.

לנוכחות בלתי מתאמצת אך כובשת
אם מדובר באירוע קז’ואל בו אינך רוצה להראות אקסטרווגנטית יתר על המידה, חפשי תכשיטים בקווי מתאר נקיים במראה קליל, אוורירי ומינימליסטי יותר. כמו למשל, שרשראות כסף מעודנות ותוכלי לבחור אלמנטים משדרגים שיוסיפו את הטוויסט הנחשק כגון לבבות, כוכבים או סמלים אייקוניים אחרים. חשבי על ארנק תואם בצביון נקי. ארנק דמוי עור בגוון אופנתי יהיה החבר המושלם שלך לחגיגה. 

לאירוע פורמאלי להופעה מרשימה
אם הוזמנת לאירוע רשמי מעין חגיגה בה הלבוש יותר מחויט, תוכלי לבחור תכשיטים במראה אלגנטי הצהרתי. למשל, עגילי חישוק בעלי מראה אל-זמני שצולח את כל הטרנדים או עגילים צמודים המגיעים בדוגמאות יצירתיות ומקוריות או עגילי פנינה נוסח בארוק, צמיד מעודנים אך מושקעים כמו צמידי טניס שנחשבים ללהיט בכל תקופה בעלי שיק יוקרתי יחד עם שרשרת כסף קסומה.
חשבי על ארנק בעל מראה סולידי שימשיך את הקו הסגנוני שבחרת להופעה הרשמית, אך המרשימה שלך. מה דעתך על ארנק קלאץ’ שנסגר עם מגנט? כמו שאת תמגנטי את כולם…

לחגיגה נוצצת בה תזהרי למרחקים
מוכנה לאירוע סופר נוצץ בו תרצי ליצור הופעה מושכת ולעמוד באור הזרקורים? חפשי לכך את התכשיטים המתאימים ביותר, שיהפכו אותך לכוכבת הערב.
אפשר ללכת על גדול ומרשים כמו עגילים תלויים, עגילי לינקים טרנדיים, עגילי דרופ  נוצצים, צמידי קונספט עליהם ניתן להשחיל צ’ארמס לפי אופי האירוע או הסגנון המבוקש והמוטיב שמייצג את ההופעה, טבעת סטייטמנט עם פרחים או כוכבים ושרשרת בסיס אותה תוכלי להמציא כל פעם מחדש אם תליון מסוג אחר שמתכתב עם אופי החגיגה והדרך בה את רוצה להציג את עצמך באירוע: תליונים שמושכים את תשומת הלב: קמע קריסטל, חישוקים בממדים שונים ועוד.
הארנק שישתלב נהדר יהיה בגוון נועז ובלתי שגרתי כמו טורקיז או בורדו. בדיוק הטוויסט שחיפשת. 

מיקס אנד מאץ’ מנצח
בתכשיטים לאירועים החליטי אם תרצי מיקס אנד מאץ’ בין סגנונות מעולמות תוכן שונים או יצירת מראה א-פרופורציונאלי בין צורות שנפגשות בדרכים יצירתיות או תעדיפי ללכת על ההרמוני ולבחור סט של תכשיטים שמתכתבים זה עם זה. למשל, מכסף סטרלינג או בעלי מוטיב של לבבות או במראה מעודן או חוליות. את בוחרת את התכשיט גם לפי האלמנטים שמאפיינים את הבגדים או את הנעליים או את התיק או את הארנק מבחינת פלטת גוונים, סגנון שולט, צורניות אופייניים.
חפשי תכשיטים שייראו עליך נהדר ויהיו עשויים מחומרים משובחים של מותג מוביל שאת יודעת שמקפיד הן על עיצובים מרהיבים והן על עמידות חסרת פשרות.
אל תשכחי את הארנק שהוא הפרטנר הצמוד שלך אולי תרצי ארנק במראה יותר נועז וססגוני ובכל מקרה כזה עם פתרונות שיאפשרו לך לשמור את כל מה שחשוב לך הכי קרוב אליך. 

0
    0
    עגלת קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות