מבין כל הפרטים המעוצבים כאשר מדברים על ארנקים לגברים מדברים לא רק על אחסון מסכמים או אמצעי תשלום אלא הרבה מעבר. אז כשם שיש ארנקים לנשים שאוהבות את ולא מוותרות על עיצוב מושלם כך יש גם גברים שמחפשים ארנק שגם ייראה מושלם אבל בו זמנית ישמש אותם לכסף כיס, שטרות, מסמכים וכל מה שביניהם. 

אז מה באמת חשוב לדעת לפני שקונים ארנקים לגברים ולבמה הם שונים מבחירה של תיקי נשים לצורך העניין? לפני שתצאו לרכוש ארנק במתנה או אפילו סתם כפינוק לגבר שלכן או לחבר לעבודה הנה שלושת המותגים המדוברים והחמים ביותר במעמד ארנקי הגברים של RINGO BEG  ומה הכי כדאי לקנות למי שאוהבים ומוקירים באמת. 

סיפורי ארנק – כך תבחרו אותו הכי נכון שאפשר 

כמו כל בחירה גם כאן חשוב מאוד לבדוק את חומר הגלם, ממה עשוי הארנק? יש כל מיני סוגי חומרים וביניהם עור, סינטטי ובד. בגדול, ארנקים לגברים העשויים מעור נחשבים יוקרתיים ויעלו יקר יותר בעוד ארנקים סינטטיים או דמוי עור יעלו הרבה פחות אבל בהחלט יכולים להפתיע אתכם במובן החיובי לאין שעור. 

רוצים לדעת למי יתאימו הארנקים מבד? אם זו מתנה לגבר הקטן שלכם בבית או אפילו לחברים שלו אין ספק שארנק מבד יספיק ויעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. כמו כן, אם הילד עצמו רוצה לקנות מתנה לחבר מהכיתה הנה פתרון מדהים במחיר שהוא בהחלט יכול להרשות לעצמו להוציא ולפדות מהקופה כדי לשמח חבר לספסל הלימודים. 

פרמטר נוסף בבחירת ארנקים לגברים קשור גם בגודל, מה יעדיף האדם שיעדיף לקבל את הארנק כמתנה? יש גדלים גדולים, בינוניים ויש גם קטנים שאולי לא תוכלו לשים בהם את תעודת הזהות או שאר התעודות אבל בהחלט יעשו את העבודה ויאפשרו לכם לאחסן כרטיס אשראי, מטבעות וכל מיני דברים שרוב האנשים בוחרים לאחסן בארנק האישי שלהם. 

אילו מותגים קיימים בשוק הארנקים לגברים? 

כולם מכירים את המותג טומי הילפינגר מהביגוד אם כי אפשר ואפילו מומלץ לתת הצצה גם לארנקי העור של המותג. מבין כל המותגים זהו מותג בולט המעניק ארנק עם עיצוב יוקרתי, תא למטבעות וכל שאר מסמכים שתרצו לשמור בצורה בטוחה. בנוסף לארנק זה מתווסף סוג של תת ארנק (ארנק נוסף) המכיל בתוכו מיקום לכרטיסים ומאפשר את שליפתם המהירה והקלה. 

מותג נוסף הוא מבית ויסקונטי שגם הוא נחשב למותג מדהים עוד משנת 75 של המאה הקודמת וכן ארנק מבית טוני פרוטי איטליה – היצרן האיכותי ביותר לארנקים יוקרתיים, בעובי שונה ובגדלים שונים – הכול בהתאמה אישית כך שמה שנשאר לכם כעת זה רק לבחור, לרגש ולהפתיע את מי שאתם אוהבים באמת.

0
    0
    עגלת קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות