נעליים מהוות ללא ספק חלק בלתי נפרד מכל אאוטפיט. בין אם אתם מתלבשים לעבודה, לאירוע, למפגש חברתי או לכל מקום אחר, אין ספק שחשוב מאוד להתאים את הנעליים ללוק הכולל. אם אתם תוהים כיצד ניתן להתאים נעליים ללוק הכולל, חשוב מאוד שתקראו את המאמר הבא שיעניק לכם מידע וטיפים על הנושא.

נעליים- כיצד מתאימים?

חשוב מאוד להבין כי נעליים משפיעות על הלוק של כל אדם. יחד עם זאת, חשוב להתאים את סוג הנעל לסוג הרגליים של האדם ולא רק לסוג הבגד. כך לדוגמא: אם יש לכם רגליים דקות, כדאי מאוד להימנע מנעילת נעליים כבדות הן מבחינת המראה שלהן והן מבחינת חומרי הגלם שמהם הן עשויות. ידוע כי נעלי UGG הם נעליים שלא מעט נשים אוהבות לנעול, יחד עם זאת, הן פחות יתאימו לנשים בעלות רגליים דקות מאוד.

אם יש לך רגליים או קרסוליים עבים כדאי מאוד להימנע ממראה של נעל אשר מעבה ומקצר את הרגל כגון: מגפונים שמכסים רק את הקרסול ועוד. כמו כן, כדאי לבחור במגפונים צמודי קרסול או מגפי ברך שבהחלט יכולים לשדרג את המראה של הרגליים. המטרה היא בסופו של דבר ליצור אפקט מאריך לרגל ועל כן אם את גורבת גרביונים כדאי מאוד שתבחרי בגרביון בצבע הנעל.

בחירת נעליים בהתאמה לסוג הבגד

בחירת הנעל צריכה להתבסס כמובן גם על התאמה לסוג הבגד. אישה אשר לובשת חצאית מידי לדוגמא, יכולה לנעול מגפונים וגרביונים. כמו כן, היא יכולה לשלב גם מגפיים בגובה הברך ומעלה. נעלי עקב עלולות להעניק מראה מבוגר עם חצאית מידי ועל כן פחות מומלץ לנעול אותן.

אישה אשר לובשת חצאית מקסי בהחלט יכולה לבחור בזוג נעלי ערב. נעלי ערב בשילוב עם חצאית מקסי יוצר מראה מלכותי. אם מדובר על עונת החורף כדאי מאוד לבחור במגפיים גבוהים עם חצאית מקסי ובקיץ ניתן לבחור גם בסנדל שטוח.

אישה אשר לובשת חצאית מיני יכולה לנעול כל נעל. נעל עקב ללוק ערב, מגפיים גבוהים, מגפונים או נעליים שטוחות אם מדובר בלוק יום ועוד.

אם את גבוהה ודקה ואת לובשת חצאית עיפרון את יכולה לנעול איתם מגפיים. אם את לא גבוהה ודקה עם חצאית עיפרון כדאי לך לנעול מגפיים גבוהים או נעלי עקב.

אם את לובשת מכנסי סקיני, כדאי שתדע שמדובר על בגד שהולך עם הכל בצורה מצוינת. כמו בחצאיות מיני גם במקרה של סקיני ניתן לנעול כל נעל או כל מגף. אם פלג הגוף העליון ארוך יותר מהרגליים כדאי מאוד לבחור במגפיים בגובה הברך. אם הרגליים שלך קצרות כדאי לשלב נעליים ומכנס סקיני באותו הצבע בכדי להאריך את מראה הרגליים.

אין ספק שחשוב מאוד לשלב נעליים בצורה מושלמת עם כל לוק וזאת בכדי להפיק ממנו את המרב.

0
    0
    עגלת קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות