איך לנתאים את התיק ללבוש

כולנו רוצות להיות אופנתיות ומקפידות מדי יום על הלבוש שלנו. הדרך הטובה ביותר לשמור על מראה מסוגנן ואופנתי בכל זמן ובכל מקום היא להתאים בין הלבוש ובין האביזרים, וליתר דיוק – בין הלבוש ובין התיק. לרובנו יש יותר מתיק אחד, ולמעשה לא נגזים אם נאמר שכולנו מקפידות להחזיק כמות מכובדת של תיקי יד בארון. למה? כי אנחנו צריכות תיק שימושי לעבודה; בריפקייס מהודר לפגישות העסקיות; תרמיל גדול לפעילויות עם הילדים; תיק מרהיב לבילוי ערב עם החברות; תיק קטנטן ומהמם לדייט הרומנטי; ותיק מתוק סתם בשביל הכיף. עם זאת, נשים רבות לא מקפידות להתאים בין התיק ללבוש וגם לא יודעות איך לעשות זאת, וחבל כי התיק הוא לא רק אביזר שימושי, הוא חלק בלתי נפרד מהאאוטפיט. תיק שלא מותאם בקפידה ללבוש אומנם מושך תשומת לב, אך זוהי תשומת לב מהסוג השלילי שאף אחת מאיתנו לא רוצה. בואי נבדוק איך להתאים היטב גם בין התיק ללבוש וגם בין התיק לאירוע. 

למה חשוב להתאים בין התיק ללבוש?

זה לא סוד שלבוש מוקפד הוא לא רק הבגד אלא גם האביזרים הנלווים אליו. אחד האביזרים החשובים ביותר להשלמת המראה הוא התיק. גם אם את קונה את הבגדים שלך אצל כותון אופנה ישראלית אונליין והם נראים נהדר, את עדיין צריכה את הליטוש הסופי של התיק המושלם. ולכן כדי לשדרג את המראה הכללי שלך, לשפר את סגנון הלבוש, לצעוד יד ביד עם האופנה העכשווית ולהימנע מאסונות אופנה עלייך להקפיד מדי יום על התיק שלך ולהתאים אותו בשלמות גם למראה, גם לאירוע וגם לתכלית. 

איך לבחור את תיק היד המתאים?

האם האירוע שלמענו התלבשת מחייב תיק עם תכלית? אם את נוסעת לעבודה או לפגישה עסקית, התיק שלך צריך להתאים ללבוש העסקי ולשמש אותך נאמנה; אם אינך מחויבת לקוד לבוש וחופשייה ליהנות מלבוש קז’ואלי מובהק, התיק שלך יכול להתאים ללבוש בצבע, בדוגמה ובמרקם; אם את מוזמנת לאירוע ורוצה להמם את הנוכחים במראה המרהיב שלך, אסור שהתיק יפריע לשמלה מעוררת ההשתאות ולמבטים המחמיאים. התיק שלך חייב להתמזג היטב בנוף – כלומר, בשמלה – ולהשלים אותה כהלכה. 

התאמת תיקי יד – הנוסחה המנצחת

גם עולם האופנה מורכב מנוסחאות, ואחת מהן מתייחסת להתאמת תיקי יד ללבוש. אז מהי הנוסחה המנצחת להתאמת תיקים מושלמת? הינה היא: תיקים גדולים לפעילויות רשמיות, ותיקים קטנים לפעילויות אישיות; תיקים גדולים לתכליתיות, ותיקים קטנים לאופנתיות; תיקים גדולים לרושם, ותיקים קטנים לתחכום. הבנת את הרעיון, נכון? 

אין כזה דבר יותר מדי תיקים

תיק היד הוא החבר הטוב ביותר של האישה, אך גם לתיק היד יש זמן ומקום מתאימים. לאישה לא יכולים להיות יותר מדי תיקים, כי נשים כידוע מתמרנות מדי יום בין אירועים רבים ובין פעילויות מגוונות. אז אם את יכולה להתאים כראוי את התיק לפעילות או לאירוע, עשית את שלך ובגדול. 

 

0
    0
    עגלת קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות